Regionale samenwerking

Servicedesk

Servicedesk

Wij zijn bereikbaar op kantoordagen van 07:45 – 17:00 uur op 072 – 541 30 70. U kunt altijd mailen naar servicedesk@zorgring.nl. Desgewenst kunt u gebruik maken van onze 24/7 bereikbaarheidsdienst, dit geldt alleen voor klanten die een extra abonnement hebben zoals Ziekenhuizen en Huisartsenposten.

Onze servicedeskmedewerkers verwerken per jaar enkele duizenden meldingen van klanten en leveranciers,
uiteenlopend van een eenvoudige wijziging van accounts, tot gebruikersvragen en meldingen van verstoringen.
Het merendeel wordt op dezelfde dag afgehandeld.

Installeren VPN

Om verschillende van onze diensten te kunnen gebruiken moet gebruik gemaakt worden van een VPN-account.

Deze handleidingen helpen u bij het installeren van de Forticlient VPN:

 

Multifactor Authenticatie

Wetgeving stelt Multi Factor Authenticatie (MFA) verplicht bij het gebruik van een VPN om persoonsgegevens te beveiligen. Een gebruikersnaam en wachtwoord is niet meer voldoende. 

Deze handleiding en onderstaande video kunnen u helpen bij het instellen van MFA.

Indien u vragen heeft, horen wij dit graag. Neem dan contact op met onze servicedesk, zij helpen je verder. 

Hulp op afstand

Met de applicatie Teamviewer kunnen wij – uitsluitend met uw instemming – op afstand meekijken op uw beeldscherm en in overleg met u noodzakelijke aanpassingen doen.

We registreren in ons Servicedesk Systeem de frequentie en aard van de meldingen en de afhandelingsduur.
Per klant kan inzicht gegeven worden in deze gegevens.

Waar ben je naar opzoek?

Waar ben je naar opzoek?