Onze dienst Veilig Mailen gaat veranderen. Deze verandering zullen we in verschillende fasen doorvoeren. Welke fase voor jouw organisatie van toepassing is hangt onder andere af van de grootte van jouw organisatie. We begrijpen dat er vragen kunnen zijn over de data voor de uitfasering van de oude Veilig Mailen-oplossing. Benieuwd hoe het voor jouw organisatie zit? In dit nieuwsbericht zetten we de belangrijkste afspraken en data nog een keer voor je op een rij.
Kleine organisaties (< 100 gebruikers):
Vanwege het grote aantal aanvragen voor de nieuwe Veilig Mailen-oplossing met Zivver hebben we de deadline voor de overzetting verlengd tot en met 30 april 2025. Dit betekent dat de huidige oplossing voor Veilig Mailen niet volledig wordt uitgefaseerd per 31 december. We nemen tot en met april 2025 de tijd om alle klanten over te zetten. Voor klanten die een overstap hebben aangevraagd blijft de huidige Veilig Mailen oplossing tot die tijd beschikbaar.
Wat verwachten wij van jou?
Graag ontvangen we uiterlijk 31 december 2024 jouw keuze: of je Veilig Mailen via Zorgring wilt afnemen, of je met ons in gesprek wil voor meer informatie. Vraag een offerte aan via onze website of stuur een mail naar servicedesk@zorgring.nl om de dienst op te zeggen.
Grote organisaties (> 100 gebruikers):
Heeft jouw organisatie op dit moment een contract bij Zivver en zou je deze willen onderbrengen bij Zorgring tegen een korting van 5%? We nemen in samenwerking met Zivver de tijd om alle organisaties over te zetten.
Gebruikt jouw organisatie nog geen Zivver maar hebben jullie hier (mogelijk) wel interesse in? Dan horen wij dat ook graag.
Vul zo snel mogelijk (maar uiterlijk 31 december 2024) dit webformulier in zodat wij het één en ander voor u in gang kunnen zetten.
Gemeenten & overheidsinstanties
Voor gemeenten en overheidsinstanties houden we de Veilig Mailen oplossing in ieder geval in stand tot en met 30 april 2024, zodat zij voor klanten die nog niet zijn overgezet naar de nieuwe mailoplossing goed bereikbaar blijven.